Wyróżnienie liderów w Polskim golfie

Polskie Nagrody Golfowe

Agencja marketingu sportowego ABK Sport www.abksport.pl istnieje w Polsce od 1991 roku jako ABK. Działalność rozpoczęliśmy od organizacji imprez rekreacyjnych i sportowych.

Pierwsza impreza golfowa zorganizowana przez ABK to mecz Polska – World Team na polu golfowym First Warsaw Golf & Country Club w 1993 roku. Od tego czasu zrealizowaliśmy kilkaset imprez golfowych dla naszych klientów oraz w programie Polish Golf, w tym President’s Cup, Turniej Marszałkowski, Pilsner Urquell Open Championship, Arval Golf Rally, Polska – Litwa, Skandynawia, Japonia, Europa, World Team i inne. Szczegółowe informacje znajdują się na portalu www.polishgolf.pl.

W ramach programu Polish Golf, jako jedno z najważniejszych wydarzeń, organizujemy Zakończenie Sezonu Golfowego, połączone z wręczeniem nagród Polish Golf Awards (PGA), jedynym w Polsce plebiscycie. Od 2015 roku Polish Golf Awards istnieje jako niezależny program, mający na celu nagrodzenie osób, instytucji, pól i ośrodków golfowych, które wyróżniają się na Polskiej scenie golfowej. Nominacja i zwycięstwo w plebiscycie daje unikalne możliwości promocji i marketingu, zarówno dyscypliny jak i poszczególnych obiektów golfowych oraz usług.

Miesięcznie stronę odwiedza nawet ponad 2 tys. unikalnych użytkowników,  w trakcie blisko 20 tys. odsłon. Głosowanie również cieszy się ogromną popularnością – w miesiącu użytkownicy oddają nawet do 12 000 głosów, a dzienna liczba osób głosujących dochodzi do 1 000.

Zgłoszenia

Plebiscyt jest otwarty dla osób w każdym przedziale wiekowym, kobiet i mężczyzn, amatorów i zawodowców czynnie uczestniczących w polskim środowisku golfowym w kraju i poza granicami. Zgłoszenie musi odpowiadać opisowi poszczególnej kategorii. To samo zgłoszenia może być w kilku kategoriach jeśli odpowiada jej opisowi.

Zgłaszane osoby muszą cieszyć się nienaganną opinią w środowisku oraz przestrzegać zasad i etykiety golfowej. Każde zgłoszenie powinno zawierać krótkie uzasadnienie. Organizator w miarę możliwości będzie weryfikował zgłoszenia i kwalifikował lub odrzucał zgłoszone kandydatury.

Zgłoszenia można dokonać wyłącznie drogą internetową, w każdym terminie roku kalendarzowego lecz pod uwagę będą brane osiągnięcia w całym bieżącym sezonie golfowym.

Głosowanie

Głosowanie na nominowane kandydatury odbywa się w dwóch etapach. Terminy głosowania mogą ulegać zmianie w zależności od prowadzonych działań w danym terminie. Głosować można raz dziennie w każdej kategorii.

Głosowanie na zgłoszenia odbywa sie drogą internetową, raz dziennie. Zgłoszenia z największą procentowo liczbą głosów tworzą krótką (4 – 6) listę nominowanych. Głosowanie na nominacje odbywa się od momentu zgłoszenia do 30 grudnia. 1go stycznia lub w pierwszym dniu roboczym stycznia, na stronie internetowej plebiscytu zostanie ogłoszona krótka lista nominowanych.

Poprzez udział w głosowaniu Polish Golf Awards wyrażacie Państwo zgodę na przetwarzanie danych osobowych w ramach programu Polishgolf.pl, tym samym na otrzymywanie informacji związanych z programem Polishgolf.pl.

.

Zwycięzcy

Polish Golf Awards organizowany jest od 2007 roku. Od początku trwania plebiscytu w poszczególnych latach zwyciężali zarówno golfiści indywidualnie, jak też firmy, instytucje i pola golfowe w danych kategoriach.

Aktualna lista zwycięzców znajduje się w zakładce ARCHIWUM. Lista zwycięzców w poszczególnych latach znajduje się na stronie www.polishgolf.pl.

ZOBACZ ZWYCIĘZCÓW

Nagrody w plebiscycie Polishgolf Awards wręczane są corocznie od 2007 roku. Nominowani w kilku kategoriach to najaktywniejsi w mijającym roku golfiści, wydarzenia golfowe, firmy, jak również kluby i pola golfowe oraz golfowe restauracje. Oficjalna ceremonia organizowana jest corocznie podczas Zakończenia Sezonu Golfowego.

polishGOLF.pl

Program golfowy

Polish Golf jest programem marketingowym, który obejmuje stałą komunikację oraz serię wydarzeń golfowych do polskich i zagranicznych pasjonatów golfa, zarówno amatorów jak i profesjonalnych graczy. Poprzez udział w projekcie proponujemy długoterminową kampanię bezpośredniej komunikacji, której celem jest budowanie wizerunku firmy poprzez powiązanie z atrakcyjnym tematem zainteresowań, jakim jest golf. Polish Golf od kilkunastu lat buduje swoją markę w środowisku, stając się wiarygodnym narzędziem marketingowym, skupiającym osoby zaangażowane w prowadzone działania.

www.polishgolf.pl