Wyróżnienie liderów w Polskim golfie
Skład Jury
Organizator ma wyłączne prawo zapraszania do udziału w pracach Jury osób, które jego zdaniem zapewnią najwyższy standard plebiscytu.
Jurorzy głosują na krótką listę nominowanych przedstawioną przez Organizatora. Głosowanie odbywa się drogą internetową, poprzez wypełnienie kwestionariusza. Punktacja w skali 1 – 6, gdzie liczba 6 jest oceną najwyższą. Suma punktów w skali procentowej oddana na nominowanych wyznacza zwycięzcę w kategorii.
Jurorzy również stanowią ciało doradcze plebiscytu (PGA) Polish Golf Awards, sugerując usprawnienia, zmiany i ulepszenia, które Organizator może wprowadzić w trakcie trwania bieżącej edycji plebiscytu lub po jego zakończeniu. Jurorzy nie mogą głosować na nominacje dotyczące ich obiektów golfowych lub osób z nimi związanych.
Lista Jurorów po skompletowaniu zostanie podana do wiadomości publicznej. W każdej edycji plebiscytu lista i liczba Jurorów może ulec zmianie według uznania Organizatora.
Waldemar Bacławski
Mazury Golf
David Bailey
USA
Piotr Batogowski
Bogdan Bigus
Barbara Bobińska
William Carey
USA
Timothy Corcoran
Irlandia
Mariusz Czerkawski
Zbigniew Folta
golfpl.com
Paul Gąsior
Polish American
Golf Association
Marzena Gradecka
Gradi Wrocław
Artur Gromadzki
Modry Las Golf
Paweł Jakubowski
Andrzej Kaliński
Amber Baltic Golf
Janusz Kazberuk
Białystok Golf
Krzysztof Klicki
Ryszard Kozieras
Wacław Laszkiewicz
Arkadiusz Majsterek
A&A Golf
Piotr Malesa
Małgorzata Marchelak
Andrzej Meronk
Martyna Mierzwa
Piotr Misiewicz
Jakub Mroczek
Elżbieta Panas
Wojciech Pasynkiewicz
Andrzej Person
Wojciech Pijanowski
Sławomir Piński
Binowo Golf
Grzegorz Połaniecki
Michał Poniż
Stephane Rauber
Arkadiusz Rutkowski
Wiliam Siwek
Postołowo Golf
Jacek Socha
Marek Sokołowski
Włodzimierz Soporek
Marek Sowa
Andrzej Strzelecki
Tomasz Tomaszewski
Anna Zabłocka-Wiercińska
Rafal Twarowski
Marek Tymiński
Mark Tysper
Szwecja
Zbigniew Zieliński
Top Golf
polishGOLF.pl
Program golfowy
Polish Golf jest programem marketingowym, który obejmuje stałą komunikację oraz serię wydarzeń golfowych do polskich i zagranicznych pasjonatów golfa, zarówno amatorów jak i profesjonalnych graczy. Poprzez udział w projekcie proponujemy długoterminową kampanię bezpośredniej komunikacji, której celem jest budowanie wizerunku firmy poprzez powiązanie z atrakcyjnym tematem zainteresowań, jakim jest golf. Polish Golf od kilkudziesięciu lat buduje swoją markę w środowisku, stając się wiarygodnym narzędziem marketingowym, skupiającym osoby zaangażowane w prowadzone działania.